sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

Ehkä tässä on uusi alku

Blogihiljaisuutta on kestänyt pari vuotta. Kummasti kuitenkin tilastoissa näkyy, että joku tänne aina välillä tiensä löytää. Niin paljon olen kaivannut kirjoittamista, monesti olen päättänyt aloittaa kokonaan uuden blogin, uuden aihealueen, uuden ulkoasun, aloittaa puhtaalta pöydältä. Monet hetket olen miettinyt nimeä uudelle blogille, mutta sellaista en vain ole keksinyt. Nyt yritän uudestaan. Ilman mitään paineita kirjoittaa, teen tätä nyt vain itseni vuoksi.

Päädyin selailemaan vanhoja postauksiani ja niitä olikin aika hauska lueskella. Monta juttua muistui mieleen mitä olin jo unohtanut.

Mitä tässä parin vuoden aikana on tapahtunut? Kävin vuoden taidekoulua, sain kolmannen lapsen, aloitin osa-aikaisen työn ja olen vanhempainvapaalla. Kahta vuotta on toki vaikea tiivistää yhteen lauseeseen, eikä tarkoitus olekaan. Suuntaan katseeni siis eteenpäin, tervetuloa takaisin jos te vanhat lukijat tänne vielä löydätte. Ja uudet, tottakai! Toivottavasti kuullaan taas pian!

2 kommenttia:

  1. Kiva jos alat välillä taas kirjoitella.. Vähän epätoivoisesti oon käynyt joskus kattomassa, et onko uusia postauksia ja nyt sit oli. Kiva...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nyt epätoivoiseksi kannata mun blogin takia ryhtyä:). Mutta kiva jos oot kaivannu postauksia. Mukavempi kirjoitella jos tietää että joku muukin lukee kuin ite.

      Poista