tiistai 12. huhtikuuta 2011

Kirppislöytöjä

Minulla on ollut nyt muutaman päivän kirpputorilla tavaraa myynnissä ja olenkin sitten käynyt joka päivä siellä katsastamassa tilannetta. Siinä oman pöydän siistimisen lomassa tulee aina tehty jotain pieniä löytöjä. Tässä muutama.


Tämä ihana ruukku ihanalle hortensialle. Kukan toi mieheni ihan yllättäen kun tuli eilen töistä kotiin! Rakastan kukkia.



Pieni lasinen lautanen ja kupu. Tämä on todella pieni, n.10cm halkaisijaltaan ja hintalapussa luki vanuastia. Häh? Niin, no jos haluaa niin kyllä sinne mahtuu muutama vanulappu kuvun alle. Ihastuin tähän kuitenkin heti, vaikka en vielä tiedä mihin sitä käytän.


Ja tämä suloinen emalimuki. Jotenkin nämä emaliastiat on vaan niin ihania.


4 kommenttia:

  1. Ihana toi kukka :) mut toi emalimuki. Näitkö ne kaks "purkkia" mitä löysin? ne on ihanii :) mä en oo edes tiennyt että ne on arvokkatia (enne ku sä oot sanonu) ja en tiennyt että ne on ruotsalaisia.

    VastaaPoista
  2. Mitä purkkeja ne oli? Siis näin ne, mut en tiedä mitä ne on. Oonko mä niistä sulle kertonu?:)

    VastaaPoista
  3. No ne on just noita emaliastioita! KOCKUMS SWEDEN niissä lukee. ne on noita enemmän tavallisia, keltasia(tai sellanen valkokeltanen) mis on vihreä raita. joo ku sul oli sellanen muki, keltanen vissii, vessas ja sit sä sanoit et ne on ihanii. sit mä oon nähnyt joskus kirpputoril ja tajunu et ne on aika arvokkaita

    VastaaPoista
  4. Täs lukee vähän :)
    http://www.antikvarlden.se/med-huset-fullt-av-emalj.aspx?article=18569

    VastaaPoista