keskiviikko 24. elokuuta 2011

Korvapuikkoja ja servettejä

Mieheni huutaa vessasta:

- Hei, kulta, tarviitko sä enää näitä korvapuikkoja?
- Ööö.. Joo!
- Ai, no en mä sit laita niitä pois.
- Siis joo, saat sä pakata ne, mä luulin että sä meinaat heittää ne roskiin.

Hah hah! On minulla vissiin pää hieman pyörällä tästä kaikesta hässäkästä. Olen yleensäkin mestari käsittämään asioita väärin. Olin kerran työharjoittelussa kahvilassa ja aivan ensimmäisenä työpäivänä joku mummo kysyi minulta, että mistä nämä servetit on. Apua, mistä? En minä tiedä, olen täällä ensimmäistä päivää töissä, voin kyllä käydä kysymässä. Luulin, että hän haluaa tietää mistä servetit ostetaan sinne kahvilaan, vaikka hän vain halusi tietää missä kohtaa ne siellä kahvilassa on. Tämän mokan jälkeen tiesin kyllä todella hyvin, että servetit ovat siinä kassan vieressä!

1 kommentti:

  1. Haha :D ja vähä noloo varmaan ku se mummo tuli kysymää..mitä se sit sano? kerkestikö mennä jo kysymää mistä ne servetit on ostetu? :D

    VastaaPoista