sunnuntai 21. elokuuta 2011

Syntymäpäivillä

Perjantaina olimme siskoni syntymäpäivillä.




Leipuri-kondiittoriksi opiskeleva siskoni oli taiteillut pöytään ihania herkkuja. Nämä macaron-leivokset ovat kerta toisensa jälkeen niin super-hyviä! Ei mitään hillomacaronseja, vaan ehtaa valkosuklaatäytettä.


Ja nämä suklaapatukat! Olisittepa maistaneet.. Mums!


Kakkuakin oli, ainakin kahta erilaista. Keltainen "solerokakku" oli mitä mainioin.

Ja meillä oli mukavaa, söimme hyvin ja tapasimme ystäviä. Hieman päänvaivaa tuotti syntymäpäivälahja, ensin ajattelin jotain astiaa, mutta onneksi ostinkin sitten kirjan. Nimittäin astioita tuli melkein kaikilta muilta. Hienoja ja tarpeellisia toki, mutta itse olisi mukava saada jotain muutakin syntymäpäivälahjaksi. Onneksi meillä on aika samanlainen maku sisareni kanssa, niin on hieman helpompi antaa lahjoja. Mutta kuitenkin, on aina vaikea miettiä mitä kenellekkin lahjaksi. 

Olen ylpeä, kun minulla on niin ihana ja taitava sisko. Hän loihtii upeat kakut. Joskus olen melkein kateellinen, kun hän on niin hyvä, varsinkin kaikessa taiteellisessa. Silloin muistutan, että hän on siskoni, ole vain ylpeä hänestä! Ja niin olenkin.

2 kommenttia:

  1. Onpa herkullisen näköisiä leivonnaisia. Ihan tulee vesi kielelle noita kuvia katsellessa.

    VastaaPoista
  2. Kyl mä haluaisin S macaroneja maistaa :) ku mun viimenen kokemus macaroneista ei ollu hyvä. mut voin antaa niille toisen chanssin ;)

    VastaaPoista