torstai 1. joulukuuta 2011

Tarvitsen apua

Olen todella väsynyt blogini ulkonäköön. En kuitenkaan haluaisi sellaista taustaa minkälainen jollain muulla on. Olen miettinyt ja miettinyt, millaiselta haluaisin blogini näyttävän. Enkä ole päässyt oikein minkäänlaiseen tulokseen. Se on selvää, että tästä nykyisestä en tykkää sitte ollenkaan. Nyt kysynkin teiltä, onko teillä ideoita? Tuntuu, että jo värien miettiminen tuottaa vaikeuksia. Melkein mikä vaan väri olisi niin hieno. Mikä siis näyttäisi hyvältä? Otanko valokuvan ja laitan sen ylätunnisteeksi, vai piirränkö jotain itse? Pääni tuntuu aivan tyhjältä ja kuitenkin aivan liian täydeltä. Jos voisitte auttaa!

4 kommenttia:

  1. Mä laitan sulle muutaman linkin sähköpostilla ja sitten ohjeita ;)

    VastaaPoista
  2. Se voi olla vaikeeta jos ei ollenkaa tiedä minkälaisen haluaa. Mä haluu kans uuden, tai siis uuden kuvan sinne ylös..mä en oo vaa jaksanu viel tehä ku haluun tehä sen photoshopissa. ja mä asetin sen tähän mun uudelle koneelle mut se ei oikee toimi :( muute oon tosi tyytyväinen siihe taustaa, minkä oon tehnyt ite :) just se mun ihanne vihree väri :)

    mut mieti minkälaiset värit on niiku "sun" ja et siitä tulle sellanen että se niiku kertoo susta jotain, esim mistä tykkäät jne. en tiiä, se on vaikeeta :) mun mielest sun värit on ruskee ja violetti..

    VastaaPoista
  3. Kiitos muute siitä kommentista :) jag behöver alla "Lycka till" som jag får! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitokset! Enköhän jotain keksi:)

    VastaaPoista